domingo, 18 de novembro de 2007

Saddam entre "cruzes" e "botas"



Agora que Saddam Hussein é apresentado pelo imperialismo como o demo com cauda e cornos que deve ser condenado à morte, como terrorista e genocida, causador de todos os males do Oriente Médio, será bom lembrarmos a Aznar e companhia que os seus padrinhos políticos, o Governo franquista, outorgárom a Saddam a mais alta distinçom do Estado espanhol, legalmente ainda em vigor.


Foi em 1974, aquando da visita do Presidente Iraquiano ao Estado espanhol, que Saddam foi recebido por Franco e pelo na altura, príncipe Juan Carlos, hoje monarca da Espanha "constitucional".


O Governo de Espanha concedeu entom a Grande Cruz da Real Ordem de Isabel a Católica, para premiar o seu "comportamento extraordinário em benefício de Espanha".


Lembremos que nesse ano ordenou Hussein os ataques massivos contra o povo curdo, com a cumplicidade e assessoramento ianque.


Lembremos também que a Cruz de Isabel a Católica, instituída polo Estado Espanhol em 1815, tem por objecto "premiar aqueles comportamentos extraordinários de carácter civil, realizados por pessoas espanholas e estrangeiras, que redundarem em benefício da Naçom ou contribuírem, de modo relevante, para favorecer as relaçons de amizade e cooperaçom da Naçom espanhola com o resto da comunidade internacional".


Na medalha figura gravada a legenda "A la Lealtad Acrisolada".


Foi portanto o Estado espanhol mais longe do que o norte-americano, que se conformou com oferecer-lhe, durante a etapa de governo Reagan, na década de oitenta, umas botas de cowboy fabricadas em ouro maciço, e umha medalha do senado californiano "à sua excelência Saddam Hussein".


Enquanto o Governo espanhol delibera sobre o que fazer a respeito da alta distinçom com que reconheceu Saddam, que ainda continua em vigor, o Governo ianque tenta fazer desaparecer da circulaçom as fotos dos apertos de mao e mostras de afecto com Saddam por parte de dirigentes como Donald Rumsfeld, hoje secretário da Defesa ianque e nos anos oitenta representante da Administraçom Reagan nas suas estreitas relaçons com o hoje estado líder iraquiano.



Nenhum comentário: